BRUNOTTI #SUPACTIVE

SUPPEN MET INFLUENCERS



Klant: Brunotti
Deliverables: Strategie | Concept | Sociale media campagne | Webdesign | Codering | Beïnvloeding marketing | Sociale gemeenschap

Een van onze meest sexy campagnes van het afgelopen jaar was zeker de Brunotti SUP-campagne waar we branded content creëerden om aan te sluiten bij het publiek met behulp van influencers.   Deze meest recente toevoeging aan de Brunotti 'Get On board' campagne ging allemaal over het benaderen van een nieuwe en voortdurend groeiende doelgroep; jonge vrouwen met interesse in sport, mode en een gezonde levensstijl.

We hebben besloten om een online campagne te ontwikkelen door online content te creëren met tien van de meest populaire en meest relevante online influencers. Door de cross-media aanpak kreeg het merk het voor elkaar om in totaal 2,5 miljoen volgers tegelijk te bereiken.


SARDINIA IN THE PALM
OF YOUR HAND

Bekijk onze interactieve campagnepagina waar we onze volgers via sociale media op de hoogte hielden.
Om volgers meer te betrekken bij de campagne kon de gebruiker kans maken om een SUP reis winnen in Sardinië.

INFLUENCERS

Door de meest invloedrijke content creators in mode, sport en lifestyle in te zetten in de campagne, creëerden we een link tussen hun eigen volgers en Brunotti. De influencers gingen samen met flirt Creativity op reis naar de kust van Portugal, waar we ze de ware SUP-levensstijl hebben kunnen ervaren. Stijlvol gekleed in de meest recente SUP-collectie, gingen we langs de kust van Portugal om work-outs te doen.


Door een modefotograaf toe te voegen aan het team, creëren we ter plekke social content die de meiden voor hun dagelijkse berichten op Instagram, Snapchat en Facebook hebben gebruikt. De campagne werd ondersteund door zowel online, offline als in-store communicatie, gevolgd door een wedstrijd waarbij de consument de kans kreeg om een SUP-reis te winnen na het aanschaffen van een item uit de SUP-collectie. De resultaten waren indrukwekkend. Naast het campagneconcept en de strategie ontwikkelde Flirt Creativity de campagnebeelden en de campagne pagina.

Kimberley Klaver @kimberleyklaver
Lizzy van der Ligt @lizzyvdligt
Xenia van der Woodsen @xeniaoverdose
Sabrina Meijer @intoitmagazine