Heartcrafted for Everyday

HEARTCRAFTED 

FOR 

EVERYDAY

Klant: DFS
Deliverables: Concept, TV-campagne, Video, Fotografie

DFS is marktleider in de bank- en meubelindustrie in het Verenigd Koninkrijk en heeft een indrukwekkende spontane naamsbekendheid van 95%! DFS wil graag dezelfde impact maken op de Nederlandse markt, maar kon onze hulp goed gebruiken bij het maken van de connectie met de Nederlandse consument.  Omdat een puur op verkoop gerichte campagne niet de emotie zou losmaken bij de consument, hebben wij een concept ontwikkeld waarmee de emotie de consument met het merk zou verbinden.      

We hebben de bank centraal gesteld en hebben alle verhalen omschreven die rondom een bank gebeuren; overweldigende gevoelens, intieme momenten en euforische uitspattingen. De bank is de held van het leven van alledaags. DFS maakt niet alleen sofa's, ze ontwikkelen een plaats die een belangrijke rol speelt in ons hele leven.  Een plek waar je kunt doen wat je het liefste doet.

Ons concept veroverde de harten van DFS en videoregisseur Lisette Donkersloot won onze harten met haar oog voor kleur en emotioneel instinct. Samen creëerden we een online en tv-commercial die iets buitengewoons nieuws is voor het merk en de markt waarin zij zich begeeft.     

We hebben de video opnamen gecombineerd met fotografie en met fotograaf Mick de Lint dezelfde emotie weten vast te leggen in de campagne beelden. De video en fotografie versterken elkaar en creëren samen het ultieme gevoel van DFS.

DFS, Heartcrafted for Everyday.   

Creative Agency: Flirt Creativity 

Creatives: Gabriel Mihailescu 

Account: Marielle van Schie 

Director: Lisette Donkersloot 

Producers Caviar: Ilse Joye, Cleo Steyfkens 

Agency Producer: Anna Smolovyk 

DOP: Robrecht Heyvaert  

Sound: Claudio Mendonck 

Edit: Brian Ent (Kapsalon)

CAMPAIGN VIDEO

#HEARTCRAFTEDFOREVERYDAY