Girav

GIRAV ULTIMATE LONG FIT

Klant: Girav
Deliverables: Strategie, Concept, Design, Shootproductie, TV Commercial, Fotografie, Digital Strategie  


Voor Girav, de pionier in long fit t-shirts, heeft Flirt Creativity een complete re-branding strategie ontwikkeld waarmee het merk zichzelf opnieuw kan uitvinden als actueler, relevanter en brutaler merk dan ooit.     

Door eerst de kenmerkende huisstijl aan te pakken, hebben we keihard gewerkt aan een nieuw logo en een grafische stijl alvorens deze naar alle uitingen en packaging van het merk vertaalden.

Omdat tv-, billboard- en radioreclame de belangrijkste media uitingen voor Girav zijn, hebben we het rebranded Girav allereerst binnen deze media geïmplementeerd.

Door nauw samen te werken met eigenaren Jopie en Erik, ontwikkelde Flirt een strategie waarmee Girav een bredere doelgroep kan aansluiten zonder het bestaande klantenbestand uit te sluiten.

Flirt Creativity was verantwoordelijk voor het totale concept en de productie van fotografie en video, en selecteerde Paul Bakker om de beeldtaal van het merk te updaten. Met onze eigen DOP maakten wij een tv-commercial die Girav's belangrijkste USP communiceerde en zichzelf op een nieuwe manier presenteerde.   

Naast de montage van de tv-commercial waren we ook verantwoordelijk voor het ontwikkelen van een op maat gemaakte muziektrack als aanvulling op de edit.Daarnaast hebben we alle fotografie bewerkt en een campagne treatment ontwikkeld waarmee Girav de compleet nieuwe huisstijl de komende maanden verder kan uitrollen. 

DIRECTOR'S CUT

#LONGINGFORMORE