#KIESTEEVEE

MAKING SCHOOL COOL AGAIN

Website: www.kiesteevee.nl
Klant: MBO Amersfoort
Deliverables: Strategie | Concept | Social media campagne | Online video's | Video productie | Videobewerking | Influencer marketing | Sociale community

Voor MBO Amersfoort, een van onze meest waardevolle klant, werden we gevraagd een lifestylecampagne te ontwikkelen om hun primaire doelgroep aan te spreken; potentiële nieuwe studenten. Na een onderzoek onder de jongeren van ons team, hebben we geconcludeerd dat we de jeugd kunnen bereiken met kick-ass onlinevideo content.

We hebben besloten een multi-channel, online concept te ontwikkelen bestaande uit een YouTube-kanaal om online video's te verspreiden en een jonge community te bouwen om nieuwe volgers te creëren.



De juiste persoonlijkheid

Om de boodschap over te brengen moesten we een bekende YouTube superster verbinden aan de campagne die erg populair was onder de doelgroep. We zijn terecht gekomen bij @Kalvijn, ook bekend als @Kelvlog. Met 425K YouTube-abonnees, zijn getalenteerde en gepassioneerde persoonlijkheid, was hij de perfecte match. Wij hebben kiesteevee.nl ontworpen en gebouwd waarop potentiële studenten die moeite hebben om de juiste keuze in het onderwijs te maken, kunnen abonneren. 



Na het selecteren van de meest interessante zaken hebben we zes video's gefilmd, geproduceerd en bewerkt met @Kalvijn, die via het YouTube-kanaal werden verspreid. Tijdens de kick-off nam @Kalvijn de Instagram-feed over en dit bracht het nieuwe kanaal onder de aandacht. Terugkijkend was dit een zeer succesvolle campagne, waar we de klant positioneerden als dé plek om te gaan studeren!

BEKIJK ALLE AFLEVERINGEN VAN #KIESTEEVEE OP YOUTUBE