FW19 Campaign

IT'S ALWAYS 

SUMMER 

ON THE INSIDE 

Client: O'Neill 
Deliverables: Campagne, art directie, video, regie, post-productie, social edits 

Naast de samenwerking met O’Neill als branding partner voor de merk communicatie en identiteit, heeft Flirt ook de video content voor het merk ontwikkeld. Op deze manier is het merk consistent in al haar uitingen.     

Het absolute hoogtepunt is de ontwikkeling van de international merk campagne video voor herfst/winter 2019. Door vast te houden aan het concept ‘it’s always summer on the inside’, hebben we het concept ontwikkeld van een groep jonge ‘sun-seekers’ en hun eindeloze zoektocht naar zomer, avontuur en sunny vibes. 


In de campagne gebruiken we naast modellen ook echte athleten; snowboarders en surfers om de authenticiteit van het merk te waarborgen. De sun seekers, wave tamers en sno warriors belichamen de nieuwe generatie en een leven dat nooit saai hoeft te zijn!  Voor de campagne hebben we naast het levendige script ook de edits en muziek & voice-over geproduceerd. Dit alles heeft geresulteerd in een video die O’Neill wederom positioneert als het coole lifestyle brand.    

“IT’S ALWAYS SUMMER ON THE INSIDE”   

P.S. Houd onze website in de gaten voor nieuw werk voor O’Neill voor spring/summer 2020! 


CAMPAIGN VIDEO